Alex na ex

30.05.2014 18:57

Moja recenzia:

Pôvodne som si myslela, že hlavným motívom tejto knihy bude rebelantstvo, že to bude o odviazaných zábavách a baroch, o problémoch s rodičmi a školou, poprípade alkoholom aj drogami.

Nebola som až tak vedľa. Kniha je o tejto téme, nie však do tejto miery, ako som očakávala. Považujem to za pozitívne! 

Dej je celkovo zaujímavý, najviac sa mi páči záver knihy, je motivačný. Hlavná hrdinka má totiž problémy so známkami, hoci v minulosti vyhrávala súťaže a bola jednou z najlepších v triede. Tieto chvíle sú však nenávratne preč a Alex sa ani nesnaží opäť ich privolať. Keď jedného dňa namiesto eseje odovzdá svoju poviedku, začne sa pre ňu úplne iná budúcnosť.

Na knihe sa mi páči, že hoci Alex sa svoje sny neboujuje tak tvrdo, ako by možno mala. Je to taká malá "motivácia" pre všetkých, ktorí píšu, aby to skúsili (aspoň ja to tak vnímam a pre mňa to motivácia určite je).

Hodnotenie: 3,5/5

Hoci som knihu pomerne vychválila, nezdala sa mi taká dobrá, aby som jej dala plný počet. Zo začiatku je kniha obyčajná a dej sa často opakuje.

Kris :3

Recenzia - Alex na ex

Ahoj

Kiku Kiss | 30.06.2014

Ahoj,
Alex Na Ex som čítala tiež a veľmi ma to bavilo :) Pekná recenzia ;)

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (27)
57%

ani nie (20)
43%

Celkový počet hlasov: 47