Halloween nám klope na dvere...

28.10.2014 12:21

Halloween nám klope na dvere

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Halloween sa priam nebezpečne blíži. Ak sledujete videá aj iných booktouberov. mohli ste si všimnúť, že mnohí z nich natáčajú "Halloweenske videá". Častokrát sú to strašidelné videá, občas aj nejaké paródie na tento pôvodne americký sviatok. Ani mne to nedalo a rozhodla som sa, že pre vás niečo vymyslím. Tak si pozrite, čo pre vás pripravujem (verím, že sa mi to všetko podarí uskutočniť):

* Halloweenske videá (avšak potrebujem väčšie herecké obsadenie - skúsim prehovoriť kamarátku, ktorá tiež miluje takéto strašidelné videá). Mám už aj premyslené prostredie, konkrétne scénky, jednoducho všetko... tak verím, že sa vám videá budú páčiť! :)

Bude to vlastne viacreo videií (základ budú mať rovnaký - niečo strašidelné). Prvé video mám už úplne premyslené. :D Ak všetko "klapne", videá by ste mali vidieť už tento týždeň!

PS: Keby som sa stretla na ulici tak, ako je to na fotke... asi by som sa... :D

Tak prajem zatiaľ pekný a strašidelný Halloween!

 

*-*-*-*- Dodatok 30.10.2014

Už je všetko vybavené, zajtra budem spať u kamarátky, ktorá mi s natáčaním pomôže! A mám pre Vás prekvapenie... tá kamarátka nie je Lea! A budeme natáčať 3... máte sa na čo tešiť! :)
Vaša Kris

 

Halloween nám klope na dvere...

Kreatíbny titulok

Adamike | 03.11.2014

Halloween nie je pôvodne americký sviatok, ale keltský... Pre Keltov to bol sviatok koncu úrody a odháňania zlých duchov... Pri tomto sviatku sa vyrezávali baklažány... Len Amíci to prebrali a trochu pozmenili - toľko z histórie tohto sviatku =)

stovka komentov :)

Loly | 30.10.2014

Kris,
skvelý nápad, aj ja sa veľmi teším! Ako robíš, že máš za deň toľko komentárov? :D A všetky pozitívne... drž si to čo najdlhšie! :) Inak, aké prekvapenie? :D

Re:stovka komentov :)

Kris | 30.10.2014

Ahoj Loly,
tie komentáre mi píšu čitatelia (ktorí sú naozaj fantastickí a veľmi im za všetku priazeň ďakujem), a to, že je ich tak veľa pozitívnych pre mňa veľmi veľa znamená. A to prekvapenie... nechajte sa prekvapiť :) :D

Prekvapko?

Lool | 30.10.2014

Aké prekvapenie? S kým budeš natáčať?... strašne sa teším !
Už aby to bolo na YT :) :)
Inak, tvoje posledné video Unboxing 2 má cez 300 vzhliadnutí - už si prekročila tento míľnik! Odteraz to určite bude 400 +, takže gratulujem!

Re:Prekvapko?

Kris | 30.10.2014

Samozrejme, budem natáčať so skvelými ľuďmi (ich identita je zatiaľ utajená) :)
A ďakujem, tiež som tomu nemohla uveriť. :)

Dodatok

Kris | 30.10.2014

Ahojte,
na konci článku je aj dodatok - nezabudnite si ho prečítať! :)

Re:Dodatok

Hony | 30.10.2014

Prečítané... aké prekvapenie? Teraz budem v napätí dokiaľ nepridáš to video :D

Teším sa

Gogoa | 29.10.2014

Júúúj! Už teraz sa nemôžem dočkať! Verím, že to bude perfektné video, ktoré obohatí už tak dokonalý blog aj kanál na YT! :)

Re:Teším sa

Kris | 29.10.2014

Ďakujem za pochvalu, verím, že sa ti video bude páčiť :)

Bojím se te...

Scarygirl | 28.10.2014

Zdar Kris,
ahoj, vypadá to hodne zajímavě! Už teď se bojím, stačila mi ta tvoje úvodní fotka. Potkat tě tak v noci ... : D : D
No, ačkoliv nejsem fanynkou strašidelných věcí (fakt se bojím), těším se na tvé videa! Uričte to bude bomba

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok