Krátky druhý život Bree Tannerovej

02.06.2014 16:26

Moja recenzia:

Kniha je dodatok k Twilight ságe.

Hlavná postava, teda Bree sa mi páči dokonca viac ako Bella (hlavná postava Twilight). Nebola ufňukané, malé, dokonalé dievčatko, ale normálna baba. Aj rozmýšľala úplne normálne, neriešila absolútne hovadiny, narozdiel od Belly, ktorej hovadiny výrili v hlave stále.

Celkovo je to veľmi dobrá kniha, je zaujímavé sledovať pocity aj tej druhej strany. Bree sa snaží rozmyslieť si veci pred tým, než sa k niečomu odhodlá. Okrem toho je veľmi inteligentná a na väčšinu vecí prišla v knihe sama.

Nakoniec sa teda s Cullenovcami aj Bellou stretne a nie je to práve priateľské posedenie. Bree sa snaží povedať im pravdu o tom, že netušila do čoho ide. Cullenovci jej však veľmi neveria, ale nakoniec jej neublížia. Nechajú to na niekoho iného.

Práve ten záver sa mi zdal vhodný. Pravdaže, bolo mi Bree ľúto, a tak, ale hodilo sa mi to tam. Dokonca by som si dovolila tvrdiť, že táto kniha je lepšia ako niektoré časti Twilightu.

Aj keď nepatríte medzi fanúšikov tejto série, knihu vám odporúčam. Nie je to úplne na plný počet, ale nebude to mať k nemu ďaleko :)

Hodnotenie: 4,7/5

Kris :3

Video - recenzia: www.youtube.com/watch?v=ydxHqQINU4E

 

Krátky druhý život Bree Tannerovej - recenzia

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páčila sa vám recenzia?

áno (23)
55%

ani nie (19)
45%

Celkový počet hlasov: 42