Mesačné naj za máj

30.05.2014 18:10

Mesačné naj za máj

Ahojte,

táto rubrika je pre mňa najťažšia. Je pre mňa veľmi obtiažne vybrať top (najlepšie) tri knihy za daný mesiac. V tomto článku som vybrala top za mesiac máj, pretože ten sa nám už chýli ku koncu. Verím, že môj rebríček sa vám bude aspoň trošku páčiť :) Recenzie postupne pribúdajú :*

1. miesto za mesiac máj

Kto je Mara Dyerova? (Michelle Hodkin) 1. miesto za mesiac máj si odo mňa odnáša kniha Kto je Mara Dyerová?. Táto kniha ma zo všetkých asi najviac bavila. Bola zaujímavá, miestami prekvapivá a určite sa teším na záver trilógie!

2. miesto za mesiac máj

2. miesto za máj si odnáša kniha Alex na ex. Pôvodne som myslela, že to bude kniha o rebelanstve (stačí sa pozrieť na obálku). Našťastie to tak úplne o rebelanstve nebolo, pravdaže, hlavná hrdinka "neplechu" trošku robila, preto nemám k obálke námietky.

3. miesto za mesiac máj

3. miesto za mesiac máj získa kniha Draki 3: Návrat. Možno si myslíte, že ostatné knihy v máji boli lepšie, ale ja si za týmto rozhodnutí stojím. V tejto knihe za stalo niekoľko vecí, ktoré ma prekvapili a zaujali, preto to hodnotím veľmi pozitívne. Páči sa mi, keď sa v knihe udeje niečo podstatné, čo dej ovplyvní a zaskočí ma to.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - toto je rebríček prvých 3 naj kníh. Pod čiarou nájdete zvyšné poradie kníh za máj

4. miesto za máj

4. miesto si odnáša kniha Moje sladké šestnáste storočie. Kniha sa mi páčila, ale dostala sa na toto miesto práve kvôli tomu, že ju ostatné knihy posunuli na nižšiu priečku. Jednoducho povedané, predbehli ju.

5. miesto za máj

5. miesto (predposledné) si nesie kniha Modrá je barva nočných desů. Opäť u platí to isté ako u predošlej knihy.

6. miesto za máj - posledná priečka

Udolie: Hra (Krystyna Kuhn)6. miesto (nie veľmi pekné) si odnáša kniha Údolie 1: Hra. Dalo sa to čítať, ale občas to autorka "zabíjala" vetami, ktoré mali "matematickú logiku", boli tam zbytočné, kazili dej a nikto im nerozumel.

Tak to je celý rebríček. Keď sú knihy pod čiarou, neznamená to, že sú zlé alebo málo atraktívne. Nenechajte sa ich poradím odradiť, radšej si prečítajte recenzie, aby ste si boli istí, do čoho idete!

Kris :3