Otázky a odpovede

16.08.2014 20:26

Otázky a odpovede

Dnes som sa rozhodla napísať nový Tag: Otázky a Odpovede. Všetky otázky sú od vás a sú tu písané anonymne. Dúfam, že s mojimi odpoveďami budete spokojní a možno sa dozviete niečo nové :D Otázky sú písané pod hrubým písmom a sú očíslované.

1. Čo si myslíš o ostatných blogeroch?

Podľa mňa sú všetci v pohode, mnohých z nich mám veľmi rada a sú strašne sympatickí.

2. Stalo sa ti niekedy, že by ťa nejaký bloger odstrčil a škodil ti?

Našťastie sa mi nič takéto nestalo a nemyslím si, že by blogerom išlo o odstrkovanie iných blogerov. Každý má svoj vlastný blog, takže načo by som niekoho odstrkovala? A nie, nikto z blogerov mi nejako neškodí, práve naopak, všetci sú veľmi milí.

3. Vyber si dvoch blogerov. Ako na teba pôsobia?

Tuším sa rozthlo vrece s otázkami ohľadom blogerov, ale nevadí. :) Vyberiem si... ták, prvý bude Peťo z blogu V krajine kníh. Peťo má myslím 11 alebo 12 rokov, a na svoj vek je veľmi vyspelý a rovnako sa aj vyjadruje. Dobre sa počúva a je vtipný. Keďže som vybrala chlapca zo Slovenska, vyberiem si dievča z Česka: Rodaw z blogu Knihánkov. Rodaw je veľmi milá a priateľská, vždy ochotne poradí a odpovie na každú otázku. Tiež je vtipná a jej videá sú úplne skvelé. Dúfam, že takáto odpoveď stačí.

4. Kam chodíš do školy?

Chodím na osemročné gymnázium v Bratislave. V septembri pôjdem do Tercie, čo je 8. ročník na základnej škole. Áno, zle mi vyšli roky, som v triede najstaršia. :D

5. Máš rada školu?

Celkom áno, ale je tam strašne veľa povinností, občas nestíham všetko plniť.

6. Keby si mohla vrátiť čas, čo by si na svojom živote zmenila?

Nechcela by so zmeniť nič, pretože akákoľvek zmena minulosti by viedla k zmene prítomnosti, a neviem, či by to nebolo ešte horšie. Som so svojím životom spokojná, nechcela by som ho meniť.

7. Ktoré miesta by si chcela navštíviť?

Je ich strašne veľa, to by som neprecestovala ani za tri životy. Napríklad Rusko, Brazília, Slovinsko, Čína, Japonsko, Španielsko... je ich strašné množstvo.

8. Čo by si chcela do smrti stihnúť?

Zaujímavá otázka... asi prečítať všetky knihy, ktoré chcem, čo sa mi určite nepodarí. :)

9. Akú superschopnosť by si chcela?

Keď som bola mladšia, chcela som napríklad telepatiu alebo zneviditeľnenie, či pohyby vecí mysľou. Momentálne neviem, na čo by mi nejakú vedela prakticky využiť.

10. Máš rada Slovensko?

Je to moja rodná krajina, takže...

11. Máš veľa priateľov?

Ja nazývam priateľmi iba ľudí, ktorí stoja pri mne a vždy mi pomôžu, aj keď ich pomoc odmietam. Takýchto ľudí je našťastie dosť.

12. Závidíš iným?

Snažím sa nezávidieť iným. Každý máme niečo iné, čo iní nemajú.

13. Chcela by si mať v budúcnosti domáce zvieratká?

Rozhodne áno! Chcem si zobrať psíkov z útulku a mať možno ešte nejaké menšie zvieratká.

14. Aké bolo tvoje vysnívané povolanie v 9/10 a aké je dnes?

U mňa sa to menilo. Vždy som však nakoniec skončila pri medicíne, máme to v rodine. Nanešťastie, moje srdce túži patriť medzi spisovateľov, takže uvidím, či sa to splní. Hovorí sa, počúvaj svoje srdce. Tak ja tomu svojmu budem načúvať a uvidím, kam ma zavedie.

15. Kde by si chcela v dospelosti žiť?

Určite v zahraničí, pravdepodobne v Rakúsku.

16. E-kniha alebo normálna kniha?

Za mňa normálna kniha.

17. Si závislá na nejakej sladkosti?

Čokoláda... <3

18. Aké jazyky ovládaš/chceš ovládať?

Nemecký, anglický a česká, rodný nepočítam. Chcela by som sa ešte naučiť ruštinu a taliančinu.

19. Veríš na posmrtný život?

Skôr áno ako nie, neviem si predstaviť koniec. Moja fantázia vždy vymyslí niečo viac...

20. Ako si predstavuješ pojem "nekonečný"?

Podľa mňa má všetko začiatok aj koniec, aby iné veci mohli mať začiatok a koniec...

21. Akú vlastnosť na sebe neznášaš?

Tých by bolo viac. Vyberiem si tvrdohlavosť.

22. Čo neznášaš na iných ľuďoch?

Keď je niekto namyslený, ubližuje slabším a týra zvieratká!!!!!!

23. Pobila si sa niekedy?

Problémy riešim skôr slovne, ale priznám sa. Raz som bránila kamarátku, tak som sa trošku "pobila", nebolo to nič vážne, nikomu sa našťastie nči nestalo. Mala som asi 10 a tej kamarátke už dlhšie ubližovali...

24. Ako zhrnieš svoj vzťah k ľuďom jednou vetou?

Mňa si ľudia získajú ťažko, ale keď sa im to podarí, majú ma až do konca môjho života.

25. Hráš nejaké on-line hry?

Hej, hrám howrse.sk a hru Mário, to je taká skákačka. :D

25. Vieš spievať?

To vie asi každý, ale veľmi mi to nejde.

26. Aké je tvoje motto?

Tých mám strašne veľa. Dám jedno, ktoré pomohlo mojej kamarátke, keď bola strašne smutná. Niektoré veci sa skončia príliš skoro, ale musia sa skončiť, aby sa mohli začať nové, ďalšie a možno ešte krajšie veci.

27. Spolupracuješ s nejakým vydavateľstvom alebo e-shopom?

Spolupracujem s knižným e-shopom ikarus.sk

28. Aký je tvoj najobľúbenejší predmet v škole? A najneobľúbenejší?

Milujem hodiny slovenčiny a matematika s fyzikou sú moja smrť. :)

29. Čo by si chcela vedieť, čo ľudia nedokážu?

Lietať v oblakoch, čiže mať krídla.

30. Čoho sa v živote držíš?

Bi sa za to, čomu veríš až do konca.

31. Najobľúbenejší autor/ka?

Čakala som túto otázku. Naozaj ju zodpovedať neviem.

32. Prečo nenatočíš video Otázky a odpovede, ale píšeš to ako článok?

Pretože chcem, aby sa to k vám dostalo a nemám momentálne dostatok času na natáčanie a hlavne nahrávanie videí na Yotube, pretože to strašne dlho trvá.

33. Sleduješ nejaký seriál?

Iba občas The Originals alebo Upírske denníky.

34. Ako sa u teba prejavujú emócie?

Mne vraj všetko vidieť na očiach. Keď som smutná, stratí sa z nich iskra. Naopak, keď som šťastná, mám oči ako žiarovky.

35. Vieš pískať?

Áno.

36. Prečo si natáčala s Leou?

Považujem to za malé spestrenie mojich videí, a keďže to aj Leu baví... :)

37. Stojíš si za tým, čo povieš/urobíš?

Snažím sa stáť si za tým.

38. Ako dlho už máte Giz?

V novembri to budú dva roky.

39. Chodievaš na prázdniny k starým rodičom?

Nemôžem, starých rodičov už nemám. Až na dedka, ktorý má 90 rokov a je v domove dôchodcov, pretože sa už sám o seba nedokáže po babkinej smrti postarať.

40. Ako dlho spíš, lepšie povedané, si spáč?

Ani veľmi nie, ale som nočný tvor.

41. Máš rada horory?

Strach je pre mňa zvláštny pocit a nerada ho vyvolávam. No upútavky z hororov si pozriem.

42. Veríš na upírov alebo vlkolakov?

Ani nie, skôr na suchov.

43. Veríš na horoskopy?

Niečo na hviezdach bude. Áno, pochopili ste to, bola to narážka na knihu Na vine sú hviezdy.

44. Uznávaš mágiu?

Neverím na niečo ako Harry Potter, ale biela a čierna mágia podľa mňa existuje.

45. Vieš niečo, čo iní nevedia?

Ufff... tak nemám tušenia, čo by som mala vedieť. Každý je niečím výnimočný.

To je na dnes všetko, ak máte nejakú otázku, pokojne mi ju napíšte, pridám ju sem neskôr.

Kris :D

 

 

Vyjdarite sa... :)

:/

XY | 17.08.2014

Skvelý článok,
Kris, sledujem ťa už dlhšie, len ja si nemyslím, že blogeri sú priateľské, ja tam cítim veľkú rivalitu. Aj ja som býval/a medzi blogermi (prepokladám, že niektorí blogeri sledujú tvoj blog a nechcem, aby ma poznali) a na mňa milí neboli... naozaj na teba sú? Lebo ty vyzeráš, že si milá a v pohode, ale väčšina blogerov neodpisuje na všetky komentáre a nedokážu si pokecať... chápeš, či?
XY

Re::/

Kris | 17.09.2014

Ahoj,
tá rivalita tam možno bude, ale ja osobne ju ani necítim (je to vec názoru). Mrzí ma, keď ti nejakí blogeri ublížili, ale ja som o ničom podobnom doteraz nepočula. :( Možno je nejaký bloger, ktorý to robí pre odoberateľov alebo ho proste baví zosmiešňovať iných, ale ja nikoho takého nepoznám.

skvelý tag!

Damiena | 17.08.2014

Ahoj Kikúš,
skvelý tag! Prijala by som viac tagov... :D

Re:skvelý tag!

Kris | 17.09.2014

Ďakujem, posnažím sa. :3

morčátka <3

Gogoa | 17.08.2014

Jééj, ďalší zvieratkomil! Aj ja mám doma morčiatko :) A super, že chodíš venčiť do útulku, aj ja som chodila, ale potom som na to nemala toľko času... Ako často chodievaš? A do akého útulku?

viac tagov!

Lilith | 17.08.2014

Ahoj,
chcela som ti priložiť jednu otázku - ako ťa mám oslovovať? A aké prezývky nemáš rada?
Ďakujem za odpoveď.

Re:viac tagov!

Kris | 17.09.2014

Ahoj,
oslovovať ma môžeš ako chceš. :) Volám sa Kristína, prezývku mám Kris. Jediné oslovenie veľmi nemusím a to - Kika, ale veľmi sa tomu nevyhnem :D Oslovujú ma v komentároch rôzne, najčastejšie Kris, občas možno Kika. :D

super tag, kris!

Sam | 17.08.2014

Ahojky Kristínka :D
Napísala si úžasný tag, strašne mi chýbali nejaké tvoje články, je to úžasné! Teším sa, až natočíš aj video... :) Dozvedela som sa o tebe zaujímavé veci. Že píšeš knihu? WOW, mohla by si nám sem napríklad dávať aj tvoju tvoru, myslím, že by nikto nebol proti, práve naopak!
Sam <<<<<

Re:super tag, kris!

Kris | 17.09.2014

Ďakujem za pochvalu, neviem, či by som sem moju tvorbu mala pridávať, ale zatiaľ ostanem iba pri knihách iných autorov ako som ja :D

Pridať nový príspevok