recenzia na knihu Rezistencia

06.04.2014 15:53

Rezistencia

Autor : Veronica Roth

Rezistencia je pokračovanie úspešného románu Divergencia. Tris sa snaží zachárniť, čo sa dá. Stojí v strede vojny v ktorej je dôležité každé rozhodnutie. Musí sa zmieriť so smrťou blízkej rodiny a priateľov, nátlaku Informovanosti, skutočnosti, že Harmónia ich nebude držať v bezpečí večne a že sa s Tobiasom oddelujú a prestávajú si rozumieť... Nakoniec sa rozhodnú vyhľadať pomoc bezprizorných.

Rezistencia ma až tak veľmi nebavila. Celý dej je najmä o tom, ako sa ubrániť voči Informovanosti. Až keď sa do toho zamiešajú bezprizorní, začína to byť celkom zaujímavé. Knihy, v ktorých ide najmä o vojnu ma nebavia, ak sa dej stále omiela dookola. Niežeby to tak bolo v tejto knihe, ale v niektorých častiach mi príde nezaujímavá. Nečítala som ju tak dávno, ale pamätám si z tej knihy iba tie podstatné udalosti, nezanechala vo mne nejakú hlbokú spomienku. Až na konci, keď sa im podarí Informovanosť poraziť.

Verím, že sa vám moja krátka recenzia páčila.

Kris :)