recenzia na knihu Som roztrieštená

05.04.2014 17:41

Som roztrieštená

Autor : Tahereh Mafi

Som roztrieštená je prvý diel z tejto série. Juliette je zatvorená vo väzení. Všetci ju pokladajú za hrozbu. Uväznia ju s tým, že sa už nikdy nikoho nedotkne... Jedného dňa sa však zjaví Adam, ktorý Juliette vezme z väzenia na vojenskú základňu za veliteľom Warnerom, ktorý chce využívať Juliette ako zbraň vo vojne. Jej dotyk totiž znamená smrť. Ak vás nezabije, spôsobí vám muky. Jediný, kto sa Juliette môžu dotknúť sú práve Adam a Warner. Jedného miluje, druhého nenávidí.

S Adamom od Warnera utečú do Bodu Omega. Je to miesto pre ľudí ako ona - ktorí majú dar, aj ked je nebezpečný. V Bode Omega sa to však nekončí, pretože Warner sa bez boja nevzdáva.

Na túto knihu som čítala negatívne aj pozitívne recenzie. Ja ju hodnotím pozitívne. Bolo to niečo nové. Aj keď prostredie sa mohlo vymyslieť lepšie. Odohráva sa to v zničenom svete bez zvierat, ale keby tam vystavali napríklad nejaké nové budovy (ktoré by boli niečím špeciálne) alebo také niečo, kniha by bola možno ešte zaujímavejšia. Napriek tomu je veľmi zaujímavá a rýchlo sa číta. Ak ste knihu a jej pokračovanie čítali, napíšte mi.

Verím, že vás moja recenzia zaujala. 

Kris :)