Serafína dočítaná!

22.04.2014 18:07

Serafína dočítaná!

Ahojte,

väčšinou dočítanú knihu iba zaradím medzi dočítané a medzi tie, ktoré čakajú na recenzie. S touto knihou som sa však nejako trápila, ani neviem prečo. Niežeby ma nudila, ale čítalo sa mi to pomaly - preto som mala dvojnásobnú radosť, že som to dnes skolila!
Asi pred necelým rokom som čítala Draki (áno, píše sa to s mäkkým i) a dozvedela som sa, že to má aj 2. a 3. diel. Preto som si tie dva diely kúpila a teraz čítam druhý. Dúfam, že to do víkendu dočítam, potom by som chcela prečítať Draki 3. diel a následne Experiment (3. časť od Divergencie).

Na stole ma čaká asi 30 kníh, snažím ich postupne prečítať, lebo mamina sa zaprisahala, že mi nekúpi knihu, dokiaľ nebudú všetky na stole prečítané. Pevne verím, že to nedodrží :)) To je hlavnou príčinou toho, že si knihy požčiavam :)
Kris :3