Špeciálna ponuka Magistéria

21.03.2017 18:33

 Milí moji knižní priaznivci,
dnes sa Vám možno netradične prihováram prostredníctvom krátkeho článočku so zaujímavou ponukou. Mnohí z Vás určite vedia o sérii Magistérium, v ktorej sa vydávame do čarovného sveta, v ktorom vládne päť elementov: voda, zem, vzduch, oheň a chaos, ktorý všetko pohlcuje. V príbehu je hlavným hrdinom chlapec Call. Prichádza do školy, kde sa má naučiť ovládať svoju mágiu. Spoločne so svojimi priateľmi prekonávajú prekážky a úlohy, aby mohli čeliť sily naberajúcemu nepriateľovi...

Možno ste si prečítali moju recenziu na prvý diel tejto série (Odkaz TU). Prvý diel tejto série sa mi naozaj páčil, ale po ďalšom som už nesiahla, nakoľko úplne nespadám do cieľovej kategórie tejto literatúry :D. Je to séria podobná štýlu Harryho Pottera, takže myslím, že mnohým z vás bude príjemným čítaním. Je skutočne dobre písaná, plná akcie, ale aj tém priateľstva a podobne.

Aby som už prešla ku konkrétnej ponuke. Myslím, že o mne viete, že zvyčajne na blogu produkty nepropagujem, a ani na recenzných výtačkoch nešetrím kritikou. Snažím sa podať Vám môj úprimný názor, a keď som dnes našla e-mail s ponukou od Ikaru na špeciálnu akciu ohľadom tejto série, rozhodla som sa Vám ju spropagovať, nakoľko viem, koľko nás knihomoľov knihy stoja, a že sa oplatí ušetriť každé € :D.

Do 31.3. končí prvé vydanie tejto série (V budúcnosti sa komplet objaví v inej podobe). Pôvodná cena kníh sa zmenila z 12€ na 5,9€ a komplet by ste mohli mať dokopy za 6€. Ak by ste mali záujem, posielam link na akciu: www.bux.sk/knihy/294545-magisterium-1-2-komplet.html
Kris :)