Údolie 1: Hra

30.05.2014 20:22

Moja recenzia:

Kniha je celkom napínavá. Je to prvá kniha, ktorú som prečítala od nemeckých autorov. Občas to autorka "zabíja" vetami s matematickou logikou, ktorej nikto nerozumie, nie sú v deji podstatné a mne srdečne lezú na nervy. Okrem toho, keď autorka hovorí o Robertovi, nevysvetlí tma jeho myšlienkove pochody, iba tam dá výsledok, na čo on svojou logikou prišiel. Ibaže ako k tomu prišiel?! Keď rozpráva o Julii, je to lepšie, len tam trepe hovadiny z minulosti jej rodiny aj z čias, keď Julia chodila s nejakým Kristianom... až ku koncu knihy sa dozvieme, čo sa s jej rodičmi údajne stalo, ale napriek tomu ma to počas knihy otravovalo.

Postavy sa dajú, od niektorých som nevedela, čo mám čakať.

Keď si to tak v hlave dávam do hromady, je tu viac negatívneho ako pozitívneho, preto to hodnotenie nie je až také vysoké. :/

Hodnotenie: 2/5

Hodnotenie je nízke, ale knihu vystihuje. Musela som hodnotenie orientovať aj podľa poradia kníh za máj, preto táto kniha nemohla dostať vyššie hodnotenie ako kniha pred ňou, hoci by si možno vyššie zaslúžila.

Kris :3

Recenzia - Údolie 1: Hra

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (23)
56%

ani nie (18)
44%

Celkový počet hlasov: 41