Zamilovaná do anjela

25.06.2014 12:51

Niečo v skratke k obálke :

Obálka je podľa mňa zaujímavá a pomerne výstižná. Len keď držíte knihu v rukách naživo, zdá sa mi, že dievča na obálke je príliš chudé, akoby trpelo anorexiou alebo inou podobnou chorobou. Jednoducho sa mi zdá príliš chudá a nepáči sa mi to. :/ Tu obálke strhávam nejaké body.

Hodnotenie obálky: 3,5/5

Niečo k téme knihy:

Nadpis knihy znie: Zamilovaná do anjela. Čitateľ automaticky očakáva, že sa tam táto tématika vyskytne. Avšak, ste na omyle. Kniha je absolútne reálna, žiadne nadprirodzené bytosti ani javy sa v nej nevyskytujú. Ja uprednostňujem fantasy a sci-fi, ale prečítam si aj reálnu knihu, no musí to byť naozaj kvalitný príbeh. Táto kniha nepatrí k mojim naj.

Postavy a dej:

Viete čo mi na knihe strašne prekáža? Hlavná hrdinka, Mia, je zamilovaná do brata svojej najlepšej priateľky. Tá si všimne, že sa s Ninou niečo deje a tak Mia, aby to zamaskovala tvrdí, že je zaľúbená do chlapca z vedľajšej triedy. Nina ich chce dať dokopy a tak nejako sa do Mii ten chlapec bezhlavo zamiluje. To je ešte ako tak v poriadku. Ale keď sa Mia zoznámi s ďalším chlapcom (opäť v tom má troška prsty Nina), tak aj ten sa do nej bezhlavo zamiluje. A vrcholom toho všetkého je, keď sa do nej na záver zaľúbi aj Patrick (Ninin brat, ten, ktorého Mia od začiatku chcela) len tak ako blesk z jasného neba! Dovtedy ju považoval za sestru, či kamarátku. A potom zo dňa na deň ju miluje rovnako ako tí predtým. Nič v zlom, ale mne to príde aj na realitu strašne nereálne. Hlavne, že Mia celý čas v knihe opisuje, aká je Nina pekná a skvelá a ona nie je. Tak ako je potom možné, že sa do nej každý hneď "zabuchne"?! 

Dej knihy ma nanešťastie miestami nudil. Občas mi to prišlo ako opakovanie deja (najmä to, čo som opisovala vyššie), atď. Nebol to príbeh pre mňa. Okrem toho ma aj nudil príbeh baletky, jednoducho nič moc. Ja viem ako človek musí drieť, ak chce v tanci preraziť. Tancovala som súťažne už okolo 8 rokov, tak nech mi nikto nechce nahovoriť, že to neviem pochopiť. :)

Hodnotenie knihy: 3/5

Hodnotenie spolu s obálkou: 6,5/10

Komu by sa kniha mohla páčiť:

Podľa mňa je to kniha pre dievčatá vo veku od 13-16. Starších to možno ešte bude baviť, záleží od toho, aký štýl kníh máte radi. Okrem toho sa to hodí čitateľkám, ktoré majú rady reálne príbehy dievčat a príbehy, ktoré neobsahujú hlbšiu a komplikovanejšiu zápletku, či vyvrcholenie. Taktiež, ak vás baví čítať o balete alebo sa chcete dozvedieť niečo viac o dievčatách, ktoré sa túžia stať profesionálnymi baletkami a o tom, ako musia drieť, aby dosiahli to, čo chcú.

Niečo na záver:

Z tých reálnych kníh odporúčam napríklad: Džínsový denník, Aféry Finy S. a najmä knihu Na vine sú hviezdy.

Dúfam, že sa vám vynovený štýl recenzie zapáčil. Môžete zahlasovať dole pod týmto článkom. Ak ste knihu čítali alebo si knihu chcete prečítať, či máte nejaké otázky/komentáre k mojej recenzii, napíšte.

Kris :3

 

 

 

Zamilovaná do anjela

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno, jasné! (26)
58%

ani nie (19)
42%

Celkový počet hlasov: 45