Denník odvážneho bojka 7 (Jeff Kinney)

01.03.2015 13:48

Denník odvážneho bojka 7

Autor: Jeff Kinney

Vydavateľstvo: Ikar (2015)

Séria: Denník odvážneho bojka (7/7)

 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem www.ikar.sk/. Knihu si môžete zakúpiť TU.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Opäť tu máme pokračovanie veľmi úspešnej série - Denník odvážneho bojka. Aj keď som z predošlých dielov čítala možno 1, nevadilo mi to. Príbehy totiž nejdú po sebe, je úplne jedno, či ste čítali predošlé diely.
Z môjho pohľadu bola kniha fajn. Taká ľahká. Prečítala som ju za jedno poobedie a ani som sa na ten príbeh poriadne nesústredila. Jednoducho povedané, kniha sa číta omnoho rýchlejšie, než by ste si možno želali. Knihu navyše dopĺňajú obrázky (ktoré sú v mnohých prípadoch naozaj až príliš trefné XD).
Oceňujem, že kniha ma rozosmiala. Pri niektorých miestach som sa skoro zadrhla (malá rada - ak túto knihu čítate pri jedle/pití, ihneď prestaňte. Je to životu nebezpečné. Verte mi, mám to overené na vlastnej koži).
Čo sa týka samotného príbehu, ten až taký premakaný nebol. Možno keby autor dával menej ilustrácii a zameral sa viac na text, dopadlo by to lepšie. Napriek tomu sa mi kniha páčila, je to čisto malá kritika z mojej strany. Hoci sa príbeh zdá byť originálny, miestami akoby som mala "dežaví", že som už podobnú knihu čítala. Námet sa mi veľmi originálny nezdal (určite som už videla nejaký film alebo niečo podobné!), ale napriek tomu dokázal rozosmiať. Záleží na tom, v akom citovom rozpoložení sa nachádzate. Ak máte dobrú náladu, kniha Vás rozosmeje určite.
Mne sa kniha páčila, aj keď to pravdepodobne nie je a ani nebude nič svetoborné. Taká "oddychová" kniha. Keď sa nudíte a nemáte čas a chuť na nejaký dlhý román, je táto kniha ideálna. Ak ste však náročný čitateľ, ktorý v knihách hľadá... proste VIAC, tak pravdepodobne budete trochu sklamaní.
Vraj je táto kniha vhodná pre chlapcov. Nič v zlom, ale ja sa považujem za DIEVČA a napriek tomu mi neprišlo vôbec divné túto knihu čítať. Dokonca som sa aj zasmiala. Tak prečo ju označujú ako literatúru pre chlapcov? Diskriminácia "nežnejšieho" pohlavia. Najviac ma dojalo, keď som zistila, že to je dokonca odporúčaná literatúra pre mladších chlapcov vo veku okolo 10r. Čiže, super. Ja rozhodne NIE SOM chlapec vo veku 10r. Nevadí. Občas sa to stane. Nejako im to asi nevyšlo.

Hodnotenie

Knihu hodnotím skôr pozitívne, aj keď som očakávala o trošičku viac. Napriek tomu sa mi naskytol celkom fajn príbeh a som rada, že som si ho prečítala.

4/5

Kris :3