Doslova (Lucy Keating)

05.11.2017 19:39

Doslova

Autor: Lucy Keating
Vydavateľstvo: YOLi
Séria: -

Na začiatok by som chcela vyzdvihnúť, ako pekne obálka vizuálne pôsobí. Neskutočne sa k samotnému príbehu hodí, úplne ho vystihuje, takže za jej výber veľmi chválim! A teraz prejdime ku knihe samotnej...

Príbeh odohrávajúci sa na hranici reality a fikcie, tak by sme definovali Doslova. Keď sa jedného dňa do školy dostane na besedu slávna spisovateľka, doslova začne opisovať život hlavnej hrdinky, vtedy nastane prvý zvrat, keď autorka priznala, že opisuje skutočne presne jej život, a nielen to, ona jej ho vymýšľa a tvorí. Kniha ma lákala na prvý pohľad, samotné prepojenie medzi autormi a ich postavami je v tejto knihe pekne spracované. Autorka si s charaktermi skutočne vyhrala, povedala by som, že o dosť viac ako v jej predošlej knihe (Zavri oči a snívaj).

Knihu som prečítala behom pár dní, čítala sa veľmi rýchlo. Ako oddychovka je to kniha skutočne výborná, nikoho neurazí a zaujme veľmi široké čitateľské publikum. Páčilo sa mi, aký námer autorka priniesla, a ako sa s ním popasovala. Celý príbeh je zaujímavo vyskladaný a aj vzťahy medzi postavami ma bavili.

Knihu vám môžem len odporúčať.