Džínsový denník 1

30.05.2014 18:28

 

Moja recenzia:

Ja denníky veľmi nemusím. Táto séria je však na Slovensku veľmi populárna, tak som si povedala, že to vyskúšam. Denníky ma nudili, pripadali mi vo väčšine nejaké... obyčajné. Stále sa tam opakovalo to isté. To sa našťastie tejto série netýka.

Už od začiatku sa mi kniha páčila, je písaná jasne a prehľadne, každý dej pochopí. Autorka nepoužíva zbytočné a zdĺhavé opisy, práve naopak, dej rýchlo napreduje, takže sa kniha číta veľmi rýchlo. Ako je spomínané v anotácii: naozaj sa od srdca zasmejete. Táto kniha pomáha na chvíľku zabudnúť na problémy, a pozrieť sa na život niekoho iného.

Postavy majú svoj tipický charakter: Paula má svoj zmysel pre humor, Gabriela je záhadná, kamarátska a vždy poradí, Erika je namyslená a sebavedomá, Simona je na Paulu protivná, Maťa nevie odpustiť Paule, aj keď Paula za nič nemôže, Patrik je v triede dominatný spolu s Lukášom, ktorý Paulu otravuje a robí si z nej srandu, Rišo je starostlivý kamoš, Libuša (sestra) miestami hysterická... To sú tak nejako najhlavnejšie postavy. Použila som ich na ukážku, že si naozaj svoju povahu držia, čo hodnotím pozitívne! Pravdaže, postavy môžu počas knihy dozrieť a názory meniť, ale nepáči sa mi, keď sa niekto zmení úplne na nepoznanie bez akéhokoľvek vonkajšieho podnetu.

Dej je zaujímavý, neopakuje sa a netočí sa okolo toho istého. Veľmi pozitívne túto knihu hodnotím a odporúčam.

Hodnotenie knihy: 5/5

Kris :3

 

 

 

 

 

 

Recenzia - Džínsový denník 1

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (40)
50%

ani nie (40)
50%

Celkový počet hlasov: 80