Gumičkuje celý svet (Monika Hrabálková)

24.12.2014 10:25
Autor: Monika Hrabálková

Gumičkuje celý svet

Za poskytnutie tejto knihy by som sa chcela poďakovať vydavateľstvu FRAGMENT. Knihu si môžete zakúpiť priamo TU

 

Uznávam, táto kniha nie je klasický príbeh. Nemá hlavné postavy (pravda, ak by sme nerátali s háčikom a gumičkami). Obsahuje nové návody na gumičkovanie, ktoré zachvátilo celý svet.

Návody v knihe sú pomerne nové, poznala som možno jeden alebo maximálne dva, a keďže tieto náramky vyrábam rada, siahla som práve po tejto knihe. Po grafickej stránke je kniha spracovaná naozaj nadpriemerne.

Na prvých stránkach sú stručne vysvetlené pomôcky na gumičkovanie aj s odporúčaniami. Autorka ma príjemne prekvapila už týmto úvodom Čo budeme potrebovať, pretože zvyčajne to bývajú iba heslovite vymenované pomôcky alebo texty, ktoré nikoho nezaujmú. Preto väčšinou tie prvé strany preskakujem. Autorkin štýl písania je však už od začiatku chytľavý.

 Navyše sú všetky návody prehľadne spracované. Obsahujú naozaj kvalitne napísané inštrukcie podľa ktorých zvládne gumičkovať aj obtiažnejšie vzory naozaj každý. Texty sú doplnené názornými obrázkami, ktoré čitateľom výrazne pomôžu pri pletení.

A aby som nehovorila do vetra, aj ja som si vyskúšala upliesť náramok (ktorý som nidky predtým nevidela) práve podľa tejto knihy, a dopadlo to naozaj dobre!

                                                                                 

Hneď na prvý pokus sa mi náramok podaril, navše je taký jednoduchý (aj keď sa radí medzi ťažšie vzory), že ho odvtedy pletiem naozaj často, a veľmi rada. Páči sa mi, že autorka dáva návrhy nielen na klasické náramky, ale je tam napríkald aj ozdoba na ceruzku, či prívesok s tučniakom. Sam originálne nápady!

 

Hoci si nemyslím, že hodnotenie by v tejto recenzii bolo nejako extra dôležité, dávam knihe

5/5

... 100 %

Verím, že sa vám táto netradičná recenzia páčila.

 Kris :3