Half Bad-Polozlý (Sally Greenová)

19.10.2014 14:05

Autor: Sally Greenová

Vydavateľstvo: YOLi

O čom kniha vlastne je?

Príbeh sa odohráva v Anglicku, kde medzi ľuďmi žijú čierne a biele čarodejnice. Každý zrejme pochopil, že Biele sú dobré a Čierne zlé. Nathan je však polovičný (z polovice biely, z polovice čierny čarodejník), pretože jeho matka bola biela čarodejnica a otec najhorší čierny čarodejník. Matka je mŕtva a jemu neostáva nič iné, iba ísť nájsť najhoršieho čierneho čarodejníka súčastnosti.

Postavy a dej

Zo začiatku som tak úplne knihe nerozumela. Prvé strany boli písané zvláštnym štýlom, ktorý mi veľmi nevyhovoval. V knihe nájdete opisy skôr myšlienok a nálad, ako prostredia a postáv. Nápad s miešancom nie je zlý, ale tu nie je až tak dobre prepracovaný. Nathanovi idú po krku aj biele, aj čierne čarodejnice. Nikto ho nechce vidieť živého, všetci sa ho pokúšajú dolapiť. Ako hovorí anotácia: "Nikým nechcený, každým lovený." OK, toto ešte beriem. Dej sa mi však tak úplne nepozdával. Na môj vkus nebol až tak geniálny a hlavne - bol pomerne ľahko predvídateľný. Nebolo to až tak akčné, skôr ku koncu to nabralo poriadnu zápletku. Čo sa týka čarodejníc, tie tu až tak vyvýjané neboli. Väčšina deja sa motala okolo toho, ako Nathan pred každým utekal. Napriek tomu túto knihu hodnotím skôr pozitívne.

Môj názor na knihu Half Bad

Ak mám byť úprimná, táto kniha nepatrí medzi moje top. Napriek tomu nie je úplne na zahodenie. Čítala sa pomerne rýchlo. Dnes som sa dozvedela, že by mal vyjsť aj druhý diel niekedy v apríli 2015. Nuž, tak si ešte počkáme. :)

Hodnotenie - body a percentá

Kniha získava...

3/5

A na percentá to máme...

presne 60%, no ak by som to mala zhodnotiť na percentá a neriadiť sa bodmi, dávam 75%

Ak sa ti recenzia páčila, nezabudni mi dať pod článkom like (lajk). Každý komentár poteší!

Kris :3

 

Anketa

Páči sa ti recenzia?

áno (30)
60%

nie (20)
40%

Celkový počet hlasov: 50

Recenzia na knihu Half Bad

Neumis to robit

MS | 13.03.2024

Ked to neumis robit tak to nerob tpc ale kunda si dobra xddd

Pridať nový príspevok