Klamári (e.lockhart)

05.11.2017 19:03

Klamári

Autor: e.lockhart
Séria: -
Vydavateľstvo: YOLi

Za poskytnutie knihy ďakujem www.preskoly.sk. Knihu môžete kúpiť TU
Významná rodina Sinclairovcov chodieva stráviť každé leto na súkromnom ostrove, Cadance tam rada trávi prázdniny spoločne so svojimi bratrancami a sesternicami, až sa v jedno osudové leto stane nehoda, na ktorú si však Cadance nespomína. Keď sa o dva roky na ostrov vráti, ostatní lenovia rodinného klanu ju privítajú, akoby sa nič nestalo, no aj tak je cítiť, že je všetko inak.

Zápletka celej knihy ma veľmi oslovila, má skutočne skvelé rozulenie, ktoré ma príjemne prekvapilo. Kniha rýchlo napreduje, v deji nezaostávame, hoci niečo výraznejšie a významnejšie sa udeje až na konci, dovtedy môžeme bližšie spoznávať podmienky v tejto rodine a ich bežný život. No na prvý pohľad dokonalá rodina má tiež svoje chyby a mnohé tajomstvá, ktoré si nik nepraje odhaliť.

Autorkin štýl písania bol jednoduchý, stručný. Nepovedala by som, že také obľubujem, ale kniha vďaka tomu aspoň napredovala, keďže inak by sme pravdepodobne celý čas stýli na mieste čakajúc, kým si naša hlavná postava na niečo spomenie. A že by sme sa teda načakali.

Knihu som dokázala prečítať veľmi rýchlo, za zopár ciest v električke (možno nejaké štyri) som ju mala celú prečítanú, asi práve vďaka prirodzene sa zvyšujúcemu napätiu, stručným kapitolám a celkovej atmosfére knihy. Po prečítaní som bola veľmi príjemne prekvapená, kniha bola pre mňa fajn relaxom, ale hlbšie sa mi do hlavy nevryla. Každopádne odporúčam prečítať každému, kto hľadá niečo s jednoduchým dejom, napätím, skvelým vyvrcholením a finálnym rozuzlením a nechce sa mu čítať obyčajné tínedžerské romány o platonickej láske.