Korisť (Andrew Fukuda)

08.11.2014 14:04

Autor: Andrew Fukuda

Vydavateľstvo: Fragment

Korisť

O čom kniha vlastne je?

Kniha Korisť je pokračovaním knihy Lov. Recenziu na prvú knihu nájdete tu: live-with-books8.webnode.sk/news/lov-andrew-fukuda-/

Kniha sa začína presne tam, kde sa predošlá kniha končí. Gene a jeho priatelia utekajú nocou podľa inštrukcií, ktoré im zanechal Vedec. Hľadajú miesto, kde nebudú lovení, kde nik nebude prahnúť po ich krvi. Žiaľ, cesta je oveľa komplikovanejšia ako sa pôvodne zdalo. Gene má čoraz viac otázok, no pravda je príliš nebezpečná... nielen pre neho.

Postavy a dej

Táto kniha je písaná oveľa lepšie ako prvý diel. V tom najnapínavejšom sú kapitoly pekne rozdelné, a tým nútia čitateľa, aby čítal až do konca. Pri niektorých častiach som naozaj prestala dýchať a zmätene pozerala okolo seba, či ma niekto nesleduje :) Jednoducho mi kniha ani na sekundu nedovolila poľaviť z ostražitosti.

Postavy sa mi zdajú tiež lepšie prepracované ako v knihe Lov. Rozmýšľajú nad podstatnými vecami práve vo vhodnej chvíli, čo veľmi oseňujem. V niektorých častiach sa mi zdalo, že som na tú zápletku prišla, že je to všetko také jednoduché! No potom nasledovala časť, keď som si ovedomila, že sa to v skutočnosti zamotalo omnoho, omnoho viac. Napriek tomu kniha nie je zložitá. :D

Dej postupuje veľmi rýchlo, dialógy dodávajú knihe v mnohých častiach tú správnu atmosféru. Niektoré veci nie sú také,  ako sa na prvý pohľad zdajú. Táto kniha je perfektne písaná, dáva nám čas aj premýšľať, no vzápätí hneď nastúpi ďalšie odhalenie. Pre mňa bola táto kniha skvelá ! :)

Môj názor na knihu Korisť

WOW a ešte raz WOW. Hoci táto séria možno nebude vyhovovať úplne každému, mne sadla dokonale. Vyhovovali mi nielen postavy, ale aj ich myslenie, čo sa stáva naozaj málokedy. Dej bol napínavý prakticky stále, knihu som nemohla odložiť! Nemôžem vytknúť prakticky nič. Nielen prakticky, ja nemôžem vytknúť nič naozaj! Konečne kniha v ktorej sú upíri a nie je to trápny neoriginálny román a v ktorej sú upíri vykreslení ako desivé bytosti noci! :)

Hodnotenie - body a percentá

Korisť si zaslúži jednoznačne...

5/5 :)

čiže

100 %

Za poskytnutie tejto knihy ďakujem nakladateľstvu Fragment. Knihu si môžete kúpiť priamo tu: www.fragment.sk/novinky/beletria-pre-deti-a-mladez/fantasy-sci-fi-horory/edicia-andrew-fukuda/andrew-fukuda-2-korist-s521306354

 

Verím, že sa Vám recenzia páčila! Kris ♥

 

Recenzia na Korisť (Andrew Fukuda)

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok