Kruté leto

02.06.2014 15:43

Moja recenzia:

Od tejto autorky som už čítala knihu Alex na ex, a tá sa mi celkom páčila. Táto kniha ma však sklamala.

Hlavná hrdinka polovicu knihy nerobí nič iné, iba sa sťažuje, aké je to na ostrove hrozné. Jej teta vlastní obchod so šperkami a aj tie šperky vyrába, partner jej tety je sochár a venuje sa aj keramike, pláž s morom má blízko domu, kde býva jej teta a teda aj ona. Napriek tomu sa bude stále sťažovať...

To mi vo veľkej miere parádne liezlo na nervy. Veď to tam nemôže byť také nudné a zlé! Aha, ak ste závislí na internete a záleží vám na tom, aby na vás "nezabudli vaši v škole obľúbení priatelia", asi sa vám na ostrove páčiť nebude.

Colby konečne prestane mrhať slovami na frflanie až keď stretne chlapca, Jannisa, s ktorým zažije "letný románik". Ostrov sa jej razom nezdá taký zlý. (aké nečakané)

Stále niekomu píše e-maily a posiela listy, hoci na začiatku jej mama hovorí, že listy sa posielať neoplatia, že to strašne dlho trvá. Colby však za 2 mesiace poslala najmenej 6 listov obom rodičom a dokonca jej stihli prísť aj odpovede (vôbec mi to nedáva zmysel, keď to trvá tak dlho, ako to mohlo stihnúť prísť? Autorka to očividne nedomyslela...) Okrem toho, my ako čitatelia vždy vidíme iba e-maily, ktoré Colby posiela, ale nikdy nevidíme, o jej príde. Preto je dosť mätúce vidieť vždy iba jej odpoveď. Keď niekomu odpovedá na e-mail, ktorý jej poslal a povie: "Tak, ako som si prečítala v tvojom e-maile..." (Haló, Alyson, - my nevieme, čo jej poslali a preto nevieme, o čo ide!)

Táto kniha nepatrí k tým, ktoré by som priam odporúčala. Je to dobré napísané, ale má to celkom veľa múch, ktoré by sa mali vychytať. Nebuďte preto z hodnotenia sklamaní.

Hodnotenie: 2/5 (a to mám dobrú náladu, inak by to bolo nižšie)! 

Kris :3

 

Recenzia - Kruté leto

Ahoj

Kiku Kiss | 30.06.2014

Ahoj,
tiež som sa túto knihu POKÚŠALA čítať ale nedošla som ani do polovice a vzdala som to, strašná nuda :"D

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (25)
57%

ani nie (19)
43%

Celkový počet hlasov: 44