Magická príťažlivosť (Jamie Reed)

20.10.2014 16:46

Autor: Jamie Reed

Vydavateľstvo: Fragment

Magická príťažlivosť

O čom kniha vlastne je?

Sedemnásťročná Samara pracuje v kníhkupectve, aby si zarobila na prvé auto. Spolu s ňou tam pracuje Caleb. Je to očarujúci a tajomný mladík, ktorý skrýva tajomstvo. Postupne privádza Samaru do tajomného sveta kambionov, v ktorom sú príťažlivosť a atraktivita podmienkou prežitia. Čím viac sa s ním Samara zapletie, tým viac riskuje...

Postavy a dej

Samara mi bola sympatická aj ako rozprávačka aj ako postava. Páči sa mi, že nie je hlúpa, nevinnná a naivná ako to býva u väčšiny dnešných hrdiniek. Nie, nie, ona je odvážna, no nie hlúpa. Nevrhá sa do nebezpečenstva bezhlavo, všetko si vopred premyslí. Je prirodzene podozrievavá a vtipná, čo sa mi na nej neuveriteľne páči. Caleb tiež nepredstavuje nejakého dokonalého chalana (lepšie povedané, nie sú tam opisy, ako ho veľmi miluje, atď.), napriek tomu si ho viem ľahko predstaviť. Dej je veľmi napínavý a nápaditý. Ak vás už omrzeli upíry, vlkolaci..., určite siahnite po tejto knihe. Kniha je pomerne hrubá, no prečítala som ju veľmi rýchlo ešte počas letných prázdnin. Bola vtipná  a veľmi zaujímavá. Príbeh, ktorý naozaj stojí za prečítanie. Kniha sa končí tak, že nás navnadí na čítanie pokračovania.

Môj názor na knihu Magická príťažlivosť

Viete, neschvľujem priveľmi dlhé, ale ani krátke recenzie. V poslednej dobe som však prišla na to, že práve tie krátke a výstižné zaujmú čitateľov viac. Nie je dôležitý opis deja so spojlermi, oveľa viac čitateľom záleží na názore recenzenta. Ja som už názor viac - menej vyjadrila vyššie, no pre istotu to zopakujem :D Kniha sa mi neuveriteľne páčila. Celá zápletka je skvelá, perfektne premyslená a naozaj má zvraty, ktoré som neočakávala. Viac sa sústredí na dej ako na vyznávanie lásky, čo je obrovské pozitívum (aspoň u mňa). Napriek tomu tu však nájdete romantiky dosť. Pre mňa bola táto kniha absolútne ideálna a pokračovanie si určite plánujem zakúpiť!

Hodnotenie - body a pecentá

Kniha získava...

5/5

A na percentá to máme...

100 %

Ak sa ti recenzia páčila, nezabudni mi dať pod článkom like (lajk). Každý komentár poteší!

Kris :3


 

 

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (36)
63%

nie (21)
37%

Celkový počet hlasov: 57

Recenzia na knihu Magická príťažlivosť

YT recenzia

Jojo | 29.10.2014

Cus Kris,
bude aj video recenzia na túto knihu? Veľmi sa mi totiž pozdáva táto písaná, ale rada by som si pozrela aj video :)

Ďakujem!

Lucy | 29.10.2014

Ahoj,
vďaka tvojej recenzii som si knihu kúpila. Zo začiatku som sa bála, či sa mi kniha bude páčiť, ale bola skvelá! Veľmi ďakujem, že si túto recenziu napísala! Zároveň som sa ťa chcela spýtať, či si prečítala aj druhý diel, ktorý teraz niekedy vo Fragmente vyšiel.

Pridať nový príspevok