Modrá je barva nočných desů

30.05.2014 20:04

Moje hodnotenie:

Táto kniha sa mi pomerne páčila, ale čítala som aj lepšie. Príde mi zvláštne, že sa hlavná hrdinka v 16 "počuráva" a potom  tajne chodí prať posteľné prádlo. Na druhej strane sa v kritických situáciách správa ako dospelý a skúsený človek. Priemernému 16ročnému teen by to nikdy nenapadlo. Okrem toho som sa v mnohých častiach knihy strácala.

Viac-menej mi už bolo jasné, kto chce Dreu uniesť. Keby čitateľ dával pozor, prišiel by na to. Okrem toho sa nás autorka snaží zavádzať na falošnú stopu, jednoduho sa nás snaží prinútiť, aby sme si mysleli, že páchateľom je niekto iný, než je naozaj. Lepšie povedané, neúspešne sa nás snaží zavádzať a hrať sa s čitateľom.

Postavy boli celkom v pohode, len hlavná hrdinka mi prišla zvláštna... zdedila mágiu a používa ju, ale očakávala som, že jej schopnosti budú nejako gradovať, že sa bude trénovať, atď. Namiesto toho sme sa dočkali už "takmer dokonalej čarodejnice", hoci v skutočnosti ňou nebola.

Hodnotenie: 2,1/5

Kris :3

 

Recenzia - Modrá je barva nočných desů

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (22)
55%

ani nie (18)
45%

Celkový počet hlasov: 40