Punková princezná sa vracia (Dominika Ponechalová)

21.06.2015 16:11

Punková princezná sa vracia

Autor: Dominika Ponechalová
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ (2015)
Séria: (pokračovanie knihy Punková princezná)

Za poskytnutie knihy ďakujem www.slovenskyspisovatel.sk/

Anotácia knihy

Pokračovanie bestselleru Punková princezná (2008) mladej talentovanej autorky. Karolína alias Punková princezná je obklopená skvelou rodinou, má malého synovca, priateľa, prácu aj kapelu, dokonca sa osobne pozná s hviezdami hudobnej scény. Čo viac si ešte môže priať? Azda len to, aby jej šťastné obdobie trvalo večne. Ibaže to by Jakub nemal tráviť toľko času s Teniskou, v časopisoch by nemali kolovať znepokojivé správy o Davidovi, mama so sestrou by nemali konať za jej chrbtom a sama Karolína by nemala kričať na Dustyho. A prečo vlastne Bendži s ulízanými vlasmi predáva mobilné telefóny?

Na úvod by som chcela podotknúť, že fotka, ktorá je použitá na obálke, sa mi vôbec nepáči. Písmo je fajn, ale inak... obálka ma skôr desí ako láka k čítaniu.

Vzhľadom na to, že prvý diel som prečítaný nemala, boli pre mňa všetky postavy aj situácie neznáme, takže zo začiatku mi robila dosť problém stotožniť sa s postavami. Keďže som prvý diel nečítala, nemôžem správanie postáv porovnávať s prvým dielom, čo je určite škoda. Zameriam sa ale na správanie hlavnej hrdinky v tomto dieli.

Ak mám byť úprimná, s touto hrdinkou som sa vôbec nestotožnila. Karolína mi nebola veľmi sympatická a veľakrát ma priam otravovala. Prvých cca 100 strán sa správala úplne iracionálne, bola príliš žiarlivá a jedným slovom... otravná. Takto si ideálnu hrdinku rozhodne nepredstavujem. Ostatné postavy mi až tak neprekážali, ale nezanechali žiaden dojem.

Prečítala som si veľa recenzií na prvý diel a keď sa čitatelia, ktorým sa prvý diel páčil, dozvedeli, že po 7 rokoch vychádza druhý diel, boli trochu zmätení, ale chceli si knihu prečítať. No a potom boli trochu sklamaní, pretože v tomto pokračovaní sa im nedostalo toho, čo sa im na prvom dieli najviac páčilo.

Nemám veľmi s čím porovnávať, ale mne sa kniha až tak nepáčila. Neberte to v zlom, ale so slovným spojením Punková princezná som očakávala nejakú drsnú pankerku, ktorá to celé roztočí a naozaj ma zaujme. Kniha nebola úplne nezaujímavá, dokázala udržať moju pozornosť, ale občas tým nesprávnym spôsobom.

Kniha pre mňa nebolo ničím úžasným, ale až tak ma nesklamala. Podľa mňa to bolo také priemerné čítanie. Ak ste čítali prvý diel, možno vám toto pokračovanie povie viac ako mne :D

Hodnotenie

Kniha  bola podľa mňa priemerná, preto ju hodnotím

3/5

Kris :3