Rezistencia

30.06.2014 18:17

Niečo v skratke k obálke:

Ako pri Divergencii, ani tu ma obálka nesklamala. Páči sa mi jej farba aj ten obrázok, ktorý tam je. Opäť aj zvyšok obálky (vrátane písma) je nádherný.

Hodnotenie obálky: 5/5 !

Niečo k téme knihy:

Táto kniha mi pripomínala Hry o život 3: Drozdajka. Celkovo motívom, charakteristikou postáv, dejom... neviem si pomôcť! Tvrdila som, že tieto dve série sa mi nepodobajú, ale tu som sa mýlila. Rezistencia mi veľmi témou nesadla.

Postavy a dej:

Dej Divergencie sa mi chápal ľahšie. Tu bolo príliš veľqa bojových scén, nudné a nezaujímavé pasáže. Rezistencia nie je až taká zdá, len sa mi chápala ťažie ako Divergencia. S postavami v Rezistencii som si nerozumela, nesedela, nepáčili sa mi tak ako v Divergencii. Akoby boli vymenení! Aj Tris sa začala správať hlúpejšie a detinskejšie. Rezistencia ma najmä dejovo sklamala. Očakávala som niečo rovnako prevratné ako prvý diel, no nebolo to tak. Nevadí, nie všetko musí byť podarené na 100%

Hodnotenie knihy: 3/5

Hodnotenie knihy spolu s obálkou: 8/10

Komu by sa kniha mohla páčiť: 

Opäť to bude rovnaké ako pri Dvergencii, myslím, že táto séria sa bude páčiť takmer každému aspoň tak ako mne. 

Niečo na záver:

Rezistencia ma dosť sklamala. Myslím si, že z tejto série je Divergencia najlepšia.

RECENZIA NA DIVERGENCIU - ODKAZ: TU

Kris :3

 

Rezistencia

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám recenzia?

áno (25)
53%

ani nie (22)
47%

Celkový počet hlasov: 47