TWL úvod už je zverejnené!

21.06.2014 17:54

Talk with Lea - úvod

Aloha,

dnes tu mám pre vás špeciálne video - TWL (Talk with Lea) úvod. Je to troška "šialené" videjko, hádam nám to odpustíte :) :9*

Odkaz: www.youtube.com/watch?v=vLjplElPpcY&feature=youtu.be

TWL úvod

Pomocník nadovšetko

Hanka | 21.06.2014

Čauko Kris,
ty by si mala natáčať asi každý deň! Super dávaš otázky, pomáhaš, aby sa Lea rozrozprávala, jednoducho si úžasná! Teším sa na ďalšie video (na Ember) a dúfam, že dnes ešte niečo natočíš :*

Re:Pomocník nadovšetko

Kris | 21.06.2014

Ďakujem. Bolo by super, kebyže môžem pridávať každý deň, ale žiaľ, momentálne to je nad rámec mojich schopností. Snažím sa teraz pridávať čo najviac je v mojich silách :) a v silách foťáku

Nové?

Zoja | 21.06.2014

Kris,
budeš teraz s Leou točiť stále? Lebo s Leou točíš vtipné videá, ale keď si sama, zdáš sa mi taká... trošku ustráchaná. Neviem sa rozhodnúť, či sa mi páčiš viac sama, alebo s Leou! Inak, na nováčika super!

Re:Nové?

Kris | 21.06.2014

Ajoj,
nie, s Leou nebudeme točiť stále spolu. Práve som dotočila video Book talk - Knihy od Alyson Noel :) a tiež si myslím, že Lea je super! :)

Haha!

Vtipálek09 | 21.06.2014

Kris,
super mega video! Stále som sa na ňom smial, hlavne na tebe :) Na konci ty len tak medzi rečou: "A ja mám pľuzgier, asi tiež vznikol v MHD" Zbožňujem tvoje videááá! :*

Re:Haha!

Kris | 21.06.2014

Ďakujeme :) Ja som si ho naozaj všimla až vtedy :) a troška som pozabudla, že natáčame :P

Sama si naj!

Summer lover | 21.06.2014

Hoj Kris,
video je super. Nechcem sa dotknúť Lei, ale mne osobne sa páčiš viac sama. Rozhodne však neprestaň s Leou natáčať, pretože je to veľmi vtipné video! :)

Re:Sama si naj!

Kris | 21.06.2014

Ahoj,
neboj, neprestaneme! A ďakujeme za komentár :)

Squelé

LOLA | 21.06.2014

Ahoj Kris,
super video - ako vždy! Teraz sa mi v tom videu zdáš taká... iná, prirodzenejšia. :) Natoč ešte dnes nejaké video, pjosím! :)

Re:Squelé

Kris | 21.06.2014

Ahoj,
vďaka za pochvalu. Dnes chcem ešte natáčať, ale dlho sa to nahráva :/

1 | 2 >>

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám video s Leou?

áno, je super! (22)
55%

nie, ani nie, sama si lepšia! (18)
45%

Celkový počet hlasov: 40