Zlatokopka 2 (Lucia Sasková)

21.06.2015 16:45

Zlatokopka 2 - Náhody neexistujú

Autor: Lucia Sasková
Vydavateľstvo: Slovenský spisovateľ (2015)
Séria: pokračovanie knihy Zlatokopka

Za poskytnutie knihy ďakujem www.slovenskyspisovatel.sk/

Anotácia

Jedna z najočakávanejších kníh tohto roku.

Autorka Lucia Sasková ňou nadväzuje na svoj najúspešnejší román spred dvoch rokov Zlatokopka. Tá sa v nemocnici preberie z kómy a nevie, kde je ani kto je. Očarujúci muž, ktorého si vôbec nepamätá, sa k nej správa ako k svojej žene a chystá sa ju odviezť domov. Ibaže Zlatokopka si na žiadny svoj domov nespomína a navyše má dojem, že práve tento muž bráni inému sa s ňou stretnúť...

"Najočakávanejšia kniha tohto roku" a k tomu dosť veľké promo. Kto by si mohol nechať túto knihu ujsť? Ja rozhodne nie...

A to bola možno trochu chyba. Hoci vykreslenie vedľajších postáv bolo v knihe naozaj dobré (vykresľovanie hlavných postáv ani spomínať netreba), zdalo sa mi, že som sa iba vrátila v čase a kniha sa opakovala skoro stále dookola a skoro stále to bolo ako v prvom dieli.

Okej, uznávam, strata pamäti nie je klasický motív a treba sa vracať do minulosti a hrdinka sa musí opäť nanovo so všetkým spoznať... ale prečo až tak veľmi? Kniha prinášala skôr prerozprávanie prvej knihy ako niečo prekvapujúce a nové (netvrdím, že to tam nebolo vôbec).

Názory na túto knihu sa veľmi líšia, buď z nej bol niekto znechutený alebo nadmieru spokojný. Ja sa prikláňam k zlatej strednej ceste, teda súhlasím z časti s obidvoma stranami.

Hodnotenie

Podľa mňa bola kniha o niečo slabšia ako prvý diel, preto dávam...

3/5

Kris :3