Film vs. kniha - Divergencia

30.06.2014 19:05

Film vs. kniha: Divergencia

Ako vnímam hercov:

Myslím si, že hercov obsadili dobrých. Hodia sa na dané postavy, tak nejako som si ich predstavovala, takže voči tejto časti filmu nemám námietky.

Hodnotenie hercov: 5/5

Grafika a iné spracovanie:

Grafika mesta bola úžasná, vystihli ju takmer dokonale. Jediné, čo mi prekáža je make - up v bojových scénach. Čo tým myslím? Skoro na konci filmu, keď je Tris v centrále Informovanosti s Jeanine a Tobiasom, všetci sa bijú. V jednu chvíľu má Tris krvavé zranenie, otočí sa... a tra-dá: zranenie je preč! Skoro ako v Harrym Potterovi, nemyslíte? To isté platí aj o Jeanine.

Hodnotenie grafiky a spracovania: 4/5 (dala by som menej, ale to mesto sa mi strašne páčilo)!

Dej:

Jediné, čo by som tvrocom filmu trošičku vytkla je, že vynechali niektoré scény alebo to usporiadali do filmu inak, než to bolo v knihe a tých, ktorí knihu čítali pred filmom to ruší pri pozorovaní.  

Hodnotenie deja vo filme: 4/5

Celkové hodnotenie filmu: 12/15

A teraz... Film/Kniha?

Nuž, mne sa páčilo oboje. Avšak, aj teraz rozhodne odporúčam prečítať si knihu, ten dej vo filme potom budete predsa len vnímať trošku inak. Napriek tomu je film skvelo spracovaný a teším sa na to, ako sa tvorcovia popasujú s Rezistenciou!RECENZIA NA DIVERGENCIU (KNIHU) - ODKAZ: TU

Kris :3

Film vs. kniha - Divergencia

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok

Anketa

Páči sa vám Film vs. kniha?

áno (25)
58%

ani nie (18)
42%

Celkový počet hlasov: 43